Saturday, January 1, 2011

HAPPY NEW YEAR 2011

╔╦╗════════╔═╗═════╔╦╗══════╔═╦═╦═╦═╗
║╩╠═╦═╦═╦╦╗║║╠═╦╦╦╗║║╠═╦═╦╦╗╠═║║╠╗╠╗║
║╦║╬║╬║╬║║║║║║╩╣║║║╠╗║╩╣╬║╔╝║═╣║║║║║║
╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║╚╩╩═╩══╝╚═╩═╩╩╩╝═╚═╩═╝╚╝╚╝
════╚╝╚╝╚═╝══════════════════════════

Alhamdu'lillah..beberapa azam tahun lepas berjaya dicapai, yang belum dicapai macam biasa akan dibawa ke tahun ni diikuti dengan beberapa azam baru yang perlu capai..setiap tahun ada je azam baru yang ingin dilaksanakan,dengan adanya azam2 baru yang diletakkan, ia sebenarnya memberi kita harapan dan pengajaran untuk mematang serta memperbaiki diri dalam kehidupan yang mendatang..oleh itu tak salah kita nak letak serta mencapai azam yang banyak kerana itu ialah lumrah kehidupan yang akan membantu kita membina sel-sel kejayaaan kelak..

Tahun Baru ni juga mari lah sama2 kita membanteras perkara-perkara yang boleh menjerumus kita ke arah kemaksiatan serta keruntuhan akhlak..say no to ----> zina,drug,vandalisme,dadah rempit dan pelbagai lg perkara yang negatif..Berubah lah kita ke arah kebaikan, dengan demikian kita akan memperolehi keberkatana dalam tahun baru ini..

akhir sekali sama2 la bermuhasabah diri sendiri serta berazam untuk memperbaiki agar menjadi yang terbaik di kalangan yang terbaik... :) :) :)

No comments:

Post a Comment