Sunday, October 21, 2012

Setelah Hampir Setahun Tidak Bekarya...

DUGAAN

setelah lama aku tidak menulis blog ni, kerana aku terlampau sibuk dalam urusan kehidupan aku...dalam setahun ni byk dugaan yang aku hadapi..satu- satu ALLAH uji ku,aku redha dan terima segala dugaan itu..ALLAH juga tidak akan menguji kepada hambaNYA jika hamba NYA itu tidak mampu untuk hadapinya...

aku hanya bermohon kepada ALLAH agar aku diberi ketabahan, kesabaran, dan ketenangan dalam menghadapi dugaan ini...aku yakin ada perancanganNYA di sebalik dugaan yang aku hadapi.. Moga semangat aku akan kembali dari semasa ke semasa...

Bermohon kepada kalian agar mendoakan aku dapat melepasi dugaan ini kerana sokongan kalian akan mengembalikan kehidupan ak...


sekian..

p/s : syafinaz zolkifli terima kasih bersama2 saya dalam mengharungi dugaan ni..saya memang perlukan sokongan dari kamu..luv.. xoxo


No comments:

Post a Comment