Friday, January 14, 2011

1 MInggu

MayBank
Tempat kerja baru ku..

Permulaan Mencabar
salam sudah seminggu lama nya saya bekerja di Auto finance Maybank PJ, saya dilantik sebagai credit marketing officer bg saya itu adalah kehidupan baru yang perlu saya tempuh dengan penuh kesabaran.. Untuk pengetahuan pembaca, Auto finance Maybank Pj ni merupakan branch terbaik di seluruh malaysia yang menjalankan segala kaitan berkait dengan urusan auto finance (hire purchase). so xyah cita pn blh tau, bahawa kerja di sini memang bertimbun2 sehingga terpaksa balik lambat..saya macam culture shock dengan keadaan sebegini..tapi sebenarnya kerja di situ sangat happening, staff n bos2 sempoi gila..terbaik!!.. Maybe saya masih tidak tahu apa yang perlu saya laku kan di situ..harap2 skit2 sy akan maju...


Harapan saya:
saya harap saya dapat hadapinya dengan penuh kesabaran, serta dapat belaja melalui senior2 yg telah berkhidmat di situ dengan cepat agar saya dapat menyukai dan membuang segala perasaan 'tak suka bekerja di situ" i hope i can overcome dis situation from time to time.. Ya ALLAH, please bless me in what ever thing i do in dis company....




No comments:

Post a Comment